bonde söker fru-fredrik

Igår låg jag i min kära pojkväns säng ute i Sumpan medans ett killgäng satt i rummet jämte och skrek till fotbollen. Jag är inte den som är den. Utan ajg såg början och första målet sen slog jag över till Bonde söker fru och tur var väl det för igår blev jag helt varm. För att jag tyckte så synd om honom,
Grisbonden Fredrik ni vet han som är hur ynklig som helst och så blyg och allt vad det är. Han fick kritik från tjejerna som bor på hans gård och allt och sen satt han och berättade i kameran att han ska bättra sig och visa framfötter och att han bara hoppades att det inte var försent. Han var rädd för att det var det. Och då när han satt där med tårar i ögonen och sådan sorgsen och ynklig blick så väcktes något i mig. Jag blev helt varm och för första gången så skrattar jag inte åt honom. Jag lider med honom och jag tycker lite synd om honom och jag önskar honom verkligen alla lycka. För han om någon av bönderna förtjänar verkligen det. Han skulle  nog leva ut mer om han fick sig ett flickvän.
Så bonde-Fredrik om du läser det här. Igår växte du i mina ögon. Jag hoppas du väljer rätt. Jag hopaps att det ordnar sig och att det inte var försent.

Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0