15.54 snart hemgånt

Nu ska jag snart få gå hem. Jag har ännu mer ont i halsen. Förlåt om jag klagar men jag vet inte när jag hade såhär ont senast. Sen ska jag ta tåget och åka till Sumpan. Det vankas lite kärlek idag från pojkvännen. Hoppas jag. Han är också lite sjuk men det är mest synd om mig så jag borde få mest vård. Eller?
Det bli lite mat och sen är det två tv program som jag ska kika lite på ikväll. Jag undrar vad vi ska äta dock när jag inte kan svälja. Jag som är så sugen på saker och ting.
Halstabletter och soppa låter ju inte he´lt övertygande direkt.
Bara pendeltågen fungerar ikväll. Idag på morgonen var det över tio minuter försenat vilket i sin tur resulterade i att jag kom försent till kontoret. Jag blir vansinnig på sl. Det är dåligt på vintern. Ändå tycker man ni kanske kan ta coh göra något åt det. Det kommer ju liksom en vinter varje år så ni som jobber på sl borde ju kunna förberede lite på något sätt.
Lite framförhållning skulle inte skada. Sen kan jag förstå att det kan hända ibland. Men varje dag? Är det rätt? Är det tacken för att folk åker kommunalt?
Dagen har varit jobbig. Alltså inte jobb jobbig utan mest bara skit jobbig ändå.

Kommentarer
Postat av: emelie

kan inte din boss se att du sitter vid blogg och sånt på arbetstid?;)

2007-11-29 @ 08:34:58
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0