14.42

2 november. Jag har jobbat ett kort pass idag. Jobbade bara tre timmar och fick sluta vid tolv. Det var skönt. visserligen har jag väldigt trevligt på jobbet men samtidigt så säger man ju inte nej till att sluta lite tidigare en fredag. Fick reda på att det ska bara julmiddag i december. Det verkar bli trevligt. På Grand Hotel ska den vara om jag inte missminner mig. Det ska bli kul och träffa dom andra som jobbar på kontoret inne i stan också.
Ikväll ska jag träffa Fredrik. Blir mys. Jag tror denna helgen kommer att förbli ganska lugna då jag tänka bota min förkylning.
Har städat rummet lite och idag har jag även köpt mig en ny mössa och lite smink.
Ska vila mig lite nu.

Kommentarer
Postat av: emelie

du måste få bra betalt på nya jobbet så som du shoppar jämt;) kaffevarianter och böcker och mössor. puss

2007-11-03 @ 19:48:00
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0