valborgsfirande med stil.. eller?

Jaha nu är det nog dags för en liten uppdatering här. Satan vad det va tungt igår. Jag har knappt varit så bakfull någon gång. Jag och Sune hade en trevlig Valborg. Lite för trevlig verkar det ju ha blivit. båda blev stupa fulla och runt tolv tror jag det kan ha varit däckade jag i soffan med en papperskorg jämte mig. Vaknade av teleonen kanske var den runt tre och bestämde mig i fyllan att jag skulle hem. Det var kanske inte världens bästa val. Så jag dundrade upp drog på mig skorna med stor möda nästan ramlade ner för alla trappor och sen när jag ringer taxi så säger dom att det är 50 minuters väntetid. Fan heller. Jag börjar gå och sen inser jag efter en kort bit att det här aldrig kommer att gå. Fast nere vid en rondell så stannar en vänlig själ och plocka upp mig. Tack tack!
Kommer hem och spyr. Fan. Sen blir det långt samtal med A som slutar i tårar och oro. Det löser sig..
Sen däckade jag igen och igår vågade jag knappt gå upp på morgonen. Vill helst inte se min pappa i ögonen på ett tag. Jag skämms för mycket. Jag måste dock ringa och kolla om bilen idag. Usch.
Fast när vi satt på balkongen och rökte och pratade och allt vi sa till varandra. Det var vi mot världen!! Alltid! Det kommer att bli kanon.
Igår var en tung dag på jobbet. Jag tänker inte skriva mer om det mer än att jag inte är bakfull idag i allfall. Vilket känns jävligt vackert. En halv box rosé vin var kanske lite väl mycket men trevligt hade jag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sune

Just igår var vi inte starka, haha. Spränghuvudvärk när den är som bäst

2007-05-02 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0