ta tillbaka allt som är ditt.

Jaha nu var man ensam igen. Fredrik åkte hem i tisdags eftermiddag och sedan har jag jobbat. Idag är jag ledig dock. Väldigt skönt men det känns ganska nödvändigt när man ska jobba hela helgen sen. Planer för dagen är att träffa Ida klockan tolv, mamma och pappa kommer hem från Cypern någon gång under dagen. Deras flyg var tydligen försenat med mins fyra timmar och jag har inte hört något än och dom hade hört av sig om dom hade kommit till Sverige klockan nio som sedan var planerat. Få helt enkelt se när dom dyker upp. Ikväll ska jag träffa Elin. Johanna och Maria. Det blir nog något mysigt och sånt skulle jag tro. Var ett tag sedan jag träffade dom Johanna och Maria har varit i Grekland en vecka så få se vad dom har haft för sig för något under sin semeser.
Jag är fortfarande förkyld. Plus att jag har börjat hosta som fan nu också. Jag är seriöst så sjukt trött på det här. Jag har typ använt fyra nässpray i rad nu och idag måste jag köra mig den femte. Det känns inte stabilt alls om jag ska vara ärlig.
Jag och SUne ska kolla upp en lägenhet också. Få se ifall vi hamnar där. Det vore väldigt bra i allfall.
Nu, duscha!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är farligt att använda så mycket nässpray som du gör! En jag känner har förstört sin näsvägg p.g.a för mycket nässpray. Gå till doktorn istället! puss

2007-05-25 @ 07:27:19
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0