söndag

Igår så var jag med om en av de västa timmarna under min jobbtid på Mcdonalds. Vid tio över elva öppnades portarna och stans alla bönder stormade in. Det hade varit race i stan så alla va tydligen hungriga sen när polisen hade kommit på besök. Det var sjukt. Jag sprang igenom kön som gick från kassan och ut genom dörrarna. Sen var det bara att slänga sig på telefonen och panik ringa till Sune som ställde upp. Han och han lillebror Johannes kom körandes i en väldig fart och jobbade med oss sista timmen. Tack tack tack!! Vet inte vad jag hade gjort utan er hjälp igår!
Sen hade jag och Sune lite nattfika. Det var trevligt. Pratades om jag vet inte vad egentligen. Bara en massa svammel typ.
Idag har det varit middag hos farmor. Mycket gott och nu är jag mycket mätt också till råga på allt. Jag är fortfarande mätt och vi åt vid två och sen efterrätt efter det. Min farmor lagar lätt världens godaste mat!
Sen blev det hastigt och lustigt bestämt att jag ska åka till Stockholm i morgon. Det får bli buss och det kommer att vara sjukt drygt. Jag hatar buss så långt och ensam. Faaan. Men vad gör man inte. Kunde ordna en lucka och så blev det. Annars kanske det dröjer en månad innan jag få kramas och det är verkligen lång tid. Det blir inte så lång visit dock. Åker hem på onsdag men bättre än ingenting alls.
Nu ska jag packa lite kläder sen är det sängen som gäller. Mår lite illa. Åh vad jag bävar för bussresan. Usch. Jag vill inte. Jag vill åka tåg. Aja nu ska jag sluta det är bara att bita i det sura äpplet och hoppa på bussen och hoppas det inte blir alldeles för olidligt. Snälla låt mig få sitta själv i allfall!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0