kvällsprat

Ska snart gå och lägga mig. Jag fryser. Jag har stått ute och pratat skit med mina jobbakompisar en bra stund. Inte lika bra för mig förkylning som inte ger med sig. Jag har försökt intala mig att det är bättre idag. Vet inte om så är fallet vill bara att den ska bli det snart. Bra alltså. Är ganska trött på att vara beroende av var jag har mitt nässpray och sånt.
Dagen har var okey. Eller innan jobbet har det varit bra med lunch och sånt men jobbet va okey. Jag har gått runt och trott det har varit lördag hela dagen men ack när jag hela tiden har kommit till insikt att det faktiskt bara är fredag och jag har två jobbdagar till i stället för en. Hoppas det går fort. Jag är lite ledsen för att jag missar schlagerfinalen i morgon kväll. Om Sverigen vinner kommer jag verkligen att bli ledsen för att jag missar det på tv. Fast det vore ju bra trevligt om så vore fallet att vi kammade hem segern. Börja bli dags nu igen. Kommer ihår hur det var 1999. Jag låter som en riktigt schlager nörd nu. Bäst att sluta.
Har träffat min farmor idag när jag körde henne till stationen. Hon är fin! Sen var det lunch med Elin och Maria. Det var mysigt. Hann även med att köpa mig en klänning på H&M. Få se om den passar eller om det blir till att lämna tillbaka den på måndag.
Jag ska på något bankmöte på måndag om rådgivning. Ekonomisk rådgivning och om fonder och pensionssparande. Som om jag har någon ekonomi att tala om. Inte direkt. Vill avboka. Så jag funderar på att göra en fuling och helt enkelt stunta i det. Jag brukar verkligen aldrig göra så. Jag är lite för snäll för sånt men på måndag kanske jag ska göra det. Eller så är det väl bara att gå dit och säga att man inte är intresserad. Kanske är bättre att köra på den varianten i stället.
Nu väntar duschen och sen väntar en ännu skönare säng och förhoppningsvis är min kära pojkvän hemma snart så kanske det till och med blir ett nattsamtal. Det vore guld det. Godnatt1

Kommentarer
Postat av: emelie

lyckas inte du pricka in att jobba eurovision ofta? har för mig att du jobbade för ett eller två år sen också.. synd om dig tycker jag!;) puss

2007-05-12 @ 08:19:01
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: johanna

du är en schlager nörd innerst inne.

2007-05-12 @ 16:01:43
Postat av: frida

jo jag missade året innan carola va med tror jag. det var ju ändå inget att se för vi kom ju fan skit dåligt. jag som verkligen trodde på the ark i år! jag och nästan hela sveriges befolkning. snacka om överraskning.. hmm.

ja ajg vet att jag är en schlager nörd ibland :)

2007-05-15 @ 15:53:35
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0