drugs

Nästan en vecka utan uppdatering. Fast denna veckan har jag faktiskt haft ganska mycket att göra och helt enkelt inte haft tid med att sitta här. Nu denna veckan som kommer, kommer det troligen att bli annorlunda. Inte lika mycket inplanerat och ingen pojkvän på besök.

Fick till slut min välförtjänta ledig helg efter min helvetesvecka som varade några dagar mer än en vecka. Fy fan. Så i freadgs blev det middag på Harrys med flickorna. Elin min vackra hade kommit hem och hon va smygg och brun och allt! Det var trevligt men sen när det väl skulle bli den omtalade nattklubben. Haha nattklubb. Så var det inte till våran belåtenhet direkt. Det var inte mycket folk och inget folk som föll mig i smaken heller så vid halv ett tog jag, Elin och Maria våra jackor och gick hem. Jag kunde gå med dom för en gångs skull för jag skulle till den andra delen av staden och Elin fick sällskap nästa hela vägen hem. Bra.

Kom hem till Fredrik och det var mysigt. Sen har jag spenderat helgen med honom. I lördags drack vi vin och myste. Jag kuinde dock inte dircka så mycket, efter valborg är inte min kropp så mottaglig för något vin direkt. Jag hoppas att det försvinner snart så att det kan bli som vanligt igen. Söndagen spenderade lite på en filt i solen med lite festivalkänsla nästan. Det var mysigt. Åt pizza och löte korsord. 

Måndagen jobbade jag och sen blev måndagskvällen inte den mest romantiska med tanke på att han fick en släng av spysjukan eller något. Jag verkar ha sluppt det. Tack och lov! Så han var dolig måndagen och tisdagförmiddag så ja jag hoppas verkligen att nästa gång så blir det ingenting som kommer i vägen. Stackars Fredrik dock. Han mår bättre nu i allfall. 

Jag har lånat min farmors bil. Var och hämtade den igår och ska ha den i två veckor nu. Det känns nästan som att man åker runt i sin egen lilla bil. Jag lådsas det igår i allfall. Det finns dock ingen sd-spelare i den utan en kär bandspelare. Jag kommer inte att klara av att lyssna på radiomusik så länge. Visserligen kan p3 ficka guldkorn men igår var det fan ingen hit där heller bara en massa prat så jag ska minsann göra mig ett fint blandband som jag kan ha när jag åker runt i den lilla söta röda bilen.

Jag har fortfarande inte blivit av med min förkylning. Idag konstaterade jag och Fredrik att jag har varit förkyld i två månader eller något. Det är riktigt jobbigt och jag vill verkligens lippa det här snart. Jag har annvänt näsdroppar alldeles för mycket än vad man få göra och det kan jag inte sluta med för näsan täpps igen så att det går helt enkelt inte. Jag behöver dom där dropparna helt enkelt.
Nu ska jag äta frukost. Jag längtar efter Fredrik redan. Bra där. Få nog ringa honom nu i stället.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0