drugs don´t work.

Det finns inte så mycket att säga om helgen. Jag jobbade mest hela tiden. Så jag har i praktiken inte gjort så mycket annat. Så jag hoppar helt enkelt över hela den biten som andra svenssons kallar för helg. jag har bara riktigt helg varannan vecka. Jag fick dock vara ledig igår och idag i stället. Som plåster på såren eller vad? Så är det och jag har väl helt enketl blivit för van för att orka bry mig om det. Det är ändå inte så mångar dagar kvar.
Gårdagen sepnderades under förmiddagen med Sune vi åt frukost och samtalade om det ena och det andra. Sen under eftermiddagen var jag hemma och gjorde mest ingenting. Halv åtta åkte jag och hämtade upp Elin. Ett par timmar på McDonalds var mysigt och det var väldigt längesedan sist. Något som jag kommer att flytta något enorm mycket är sådana stunder som vi fyra brukar ha med varandra. Jag kommer sakna det något sjukt konstaterades igår. Fast så är det ju. Hårt men sant.
Johanna och Maria har åkt till Grekland. Hoppas dom få en trevlig vecka!!
Jag har ännu inte blivit av med min förkylning. Idag har ajg även börjat äta allergitabletter för att det kanske kan var pollen men det har inte blivit bättre av det. Så nu sitter jag här med en förkylning som har varat i tre månader snart. Jag trodde det började bli bättre i fredags men ack så fel jag tydligen hade. Igår så drog den igen ett varv till på nytt och med den kom problemet att snart hjälper inte nässrpay längre för att jag har överdroserat det väldigt mycket den senaste tiden. Idag har jag tagit det tre gånger redan och troligen kommer det bli minst två gånger till. Inte så klyftigt kanske men vad ska jag göra. Jag måste helt enkelt.
I morgon är det sjukhuset som ska ringas för såhär orkar jag inte har det mer. Jag är trött och hängig och med inte bra. Det är inte så jag vill spendera mina lediga dagar. Jag känner mig verkligen skabbig och omvartannat svettas jag eller fryser. Fan vad jag hatar det här med förkylningar!
Nu ska jag gå och fortsätta läsa i min bok sen ska jag hämta farmor på stationen i kväll. Annars har jag inga planer för dagen. Kul ledig dag va! Not. 
My drugs don´t work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0