can you do it now.

Jag är lite seg idag. Jag ska sanrt gå och duscha och göra mig i ordning lite för att sen kanske åka en sväng och köra lite taveldukar och pennor och måla lite idag. Det var ett tag sedan. Jag behöver göra någonting. Jag behöver tröst och ompysslan. Jag behöver känna värme och jag behöver någon att luta mig mot idag. Jag vet inte varför det är så. Det känns bara som att samtidigt som jag verkligen behöver ha någon hos mig så behöver jag bara vara själv idag. Jag behöver tid för mig själv och tänka och bara vara ensam. Jag har inte haft en dasan dag på väldigt länge.
Jag läste igenom några gamla sms idag. Jag blev sentimental och saknade. Det är kanske därför jag är lite nere just nu. Det kommer tillbaka saker som förr gjorde mig glad men som sedan raserades och spårade ut någonstans när vi inte hade någon aning om vad som hände. Jag läste från dig och dig och dig. Vissa saker är det bästa någon någonsin har sagt.
En person som skrev sms med ord som känns, som verkligen betyder att det kom från dig. Så olikt om man tänker på nu. Fast att du visar dig sårbar och liten när jag lyssnar på dig.
Jag är sentimental. Så mycket minnen av att läsa vissa sms. Jag vet inte varför men idag är jag lite ledsen över något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0