back home

Nu är jag hemkommen från Stockholm. Det har varit en kort men mycket mysig visit.  jag har ätit suchi för första gången och nu är jag helt såld på det. Jag vill bara ha suchi nu. Det är verkligen synd att det inte finna något ställe i stan som har det på menyn. Sen har vi spelat poker med marker. Spelade med Fredrik fem gånger i tisdags och jag vann 4 av 5. Jag var faktiskt riktigt duktig för att vara första gången. Nu väckte speldjävulen i mig så nu vill jag spela poker hela tiden också. Äta suchi och spela poker!
Köpte mig ett linne och två böcker under min korta tripp. Böckerna var. Läppstifts  djungel av Candace Bushnell som har skrivit sex and the City. Samt Star av Pamela Anderson. Det var rea så jag passade på. Så nu har vi lite nya böcker till vår bok-klubb som det är dags att dra igång lite mer igen.
Kom hem vid tre igår och det var bara åka hem och byta om och sen börja jobba. Det var inte så roligt direkt men det gick och idag är jag ledg. Ska luncha med Maria sen när hon har slutat och kvällen blir nog lugn. Jobbar öppning i morgon vilket innbär en väldigt tidig morgon.
Nu måste jag snart börja packa upp mina saker som jag hade med mig. Åh vad det är jobbigt att oacka upp väskor. Det känns som att det kommer att ta en evighet. Jag ska bara kolla runt här lite och sen dricka upp mig latte och sen läsa lite och sen kanske jag ta tag i väskan. Eller så väntar jag tills senare ikväll.
Jag och mamma har ätit frukost från Mcdonalds idag och pratat. Det var mysigt. Sånt kommer jag att sakna när jag flyttar. Fast ett stort plus i kanten är att jag kommer att ha Sune som frukostsällskap. Det är inte illa det. Det är faktiskt väldigt bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0