ångest.

Under morgonen har jag varit ledsen. Blivit lite gladare, bakat scones och diskat. Nu sitter jag och ha desperata husfruar på tvn och scones står på bordet. Mitt thé var inge gott idag Jag gjorde nog något konstigt, fast att jag gjorde som vanligt. Kanske tog upp påsen lite tidiagre än vanligt. Jag var nog mest ivrig att få äta scones. Fredrik ska baka det på min födelsedag om jag ska tillbringa den hos honom. Jag vill att han ska vara hemma nu. 
Jag har varit depp i två dagar nu. Hela gårdagen gick åt självömkan och ledsamhet. Jag lagade dock mat till mig och min syster och så men annars hände det  inte så mycket. Läste och kollade OC typ. Ingen givande dag. Inte alls.
Nu står jag framför fyra dagars stänging och är inte vidare pepp på att stämpla in. Fyra stängningar i dag är verkligen inte att leka med. Tre går bra men fyra är faksitk bra mycket värre. Speciellt på helgen. Inga lugna dagar direkt. Det kommer bli jobbigt. Jag vill bara att helgen ska gå snabbt.
Tiden går långsamt idag. Jag har utbildning med två tjejer. Tredje coh sista utbildningsdagen. Jag hoppas det går bra. Jag vill inte jobba. Jag vill verkligen inte.
Jag är ledsen. Jag har enorm jobbångets.
Förlåt att jag är sådan här


Kommentarer
Postat av: Hanna

you'll be alright, my friend

2007-05-10 @ 16:46:33
URL: http://twen.blogg.se
Postat av: frida

:) du är gullig!

2007-05-11 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0