a boring day

Jag har tråkigt. Jag har ont i näsan nu av att jag har använt så mycket nässray. Det kan egentligen inte vara så bra att använda det så mycket. Fast ajg har ju som sagt inte direkt så mycket val. Allt känns lite bättre när det släpper i näsan lite. Fast helst hade jag ju sett att jag inte hade behövt använda det mer.
Idag har jag som igår inte gjort så mycket. Den enda jag gjorde igår var att hämta min farmor från stationen och sen köra hem henne. Samt hämta min syster från dansen. Bara det var bra ansträngande och räckte och blev över. Idag känns det lite bättre så i morgon blir det jobb och sånt. Det är så drygt att vara hemma. Jag får panik och jag klattrar snart på väggarna. Min syster verkar ju inte vara på det bästa humöret direkt så jag få nog ligga lågt med att förslagningen av att vi kanske borde plocka i ordning lite. Jag gör det själv när jag väl orkar.
Nu ska jag återgå till mitt brev som jag håller på att skriva.


Kommentarer
Postat av: emelie

Ska bli roligt att se om brevet är med i posten idag!;) puss

2007-05-18 @ 08:59:00
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0