..

jag har inte hunnit packa upp sakerna än. Dom ligger i väskan utanför rummet. Jag slår vad om att min mamma inom en snar framtid kommer att säga till mig att plocka upp sakerna. Jag veeet. Jag skaaa göra det. När jag får tid. jag har så mycket andra saker att göra. Typ maila Hanna, kolla bloggar, kolla runt lite överallt och kanske skaffa mig en facebook. Fast jag vet inte. Jag orkar inte bli beroende av fler grejer än vad jag redan är här på internet. Fast en grej till kanske inte skadar allt för mycket. Det kanske är bra. Fan jag vet inte. Det verkar ju bli så himmlans populärt nu.
Jag saknar Offe. Jag saknar Offe jätte jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: emelie

Tja! Första bilden är tagen i min soffa. Samma kväll som det var fyllegråt och bråk med Christine och rödvin på mitt bord och det du vet. Haha. puss!

2007-06-01 @ 08:02:31
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0