your heart is an empty room

Jag har skrivit om mitt CV och jag har till och med sökt ett jobb. Ska fortsätta söka lite nu sen vet jag inte vad som händer. Kansake bli en lugn kväll. Just nu känner jag mig stressad och jag vet inte hur det blir med Stockholm. Känner ingen lust att åka allt känns mest tungt oc jobbigt. Vist vill jag åka och träffa Fredrik och gå på Accelerator och allt men jag vill inte ha något krongel och just nu känns det mesta krongligt och jobbigt. Vill mest bara att det ska gå på en timme att åka dit och inte på sex timmar som det dessvärre kommer att ta om jag ta nussen i morgon klockan tre. Eller om jag åker på fredag morgon. Det är också ett alternatliv. Måste prata med Sune. Måste ta reda på hur och när dom hade tänkt bege sig. Det bästa vore om vi hade en bil. Någon som känner för att låna oss en.
Dessutom så önskar jag mig ett jobb i Stockholm som födelsedagspresent på måndag.
Nu ska jag gå och vila. Allt det här ta på mina krafter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0