stockholm nästa.

Nu är klockan 07.35. Jag gick upp för 20 minuter sedan. Det var jobbigt. Vaknade nämnligen vid 05.00 och kunde inte somna om på ett bra tag. Blev stressad över att jag inte somnade och över min biljett och allt och det resulterade i att jag verkligen inte kunde sova. Dessutom hade jag en jävla huvudvärk. trodde att huvudvärken var borta nu men ack så fel jag hade. Mitt huvud gör verkligen ont. Jag måste ta lite tabletter nu så att det kanske försvinner så jag slipper sitta den det hela resan till på köpet.
Jag är verkligens jukt stirrig för detta. fredrik skrattade lite åt mig igår över att jag är så nervös. Kan ju tro jag aldrig har åkt tåg innan. Det har jag. Men jag vill ha min plats. Jag få väl ta och sätta mig på någon ledig plats då coh sen få jag väl snallt flytta på mig när det kommer någon och säger att det är deras plats. Usch ajg gillar inte sånt men aja det få vääl gå den här gången. Jag ska minsann frånga konduktören själv om varför det inte gick att beställa platsbiljett. Det tycker jag är mycket konsigt.
Nog om det. Jag kommer inte att kunna ha tillgång till internet under dessa dagar ajg är i Stockholm. Fredrik och Steffe har fortfarande inget internet. Det ska väl gå bra ändå. Jag ska ju på Accelerator nu i två dagar och sen är det min födelsedan också under dagrna. Det blir mysigt.
Nu måste jag börja fixa i ordning mig lite. Ha det så bra alla så länge.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0