sol och bok.

Nu ska jag ut i solen. Nu har jag deppat lite för att det inte bli hulsfred så jag orkar inte bly mig mer just nu. Fast än hinner det blåsa många vindar. Jag vill verkligen fast det inte känns lika kul längre. Få se helt enkelt. Det är tur jag har mina reservplaner så jag har något att göra om det skiter sig. Dessutom vet jag ju att jag kommer att få en liten fesstival i allfall så jag går ju inte helt lottlös.
Ska sola nu. Läsa Star och sen mysa med Maria om hon inte var alltför bakfull idag.
Det var mysigt igår också. Jag, Johanna och Becka kollade fotboll och pratade en massa. Det var mycket bra och mysigt och hela sommare ska Becka vara hemma det känns verkligen bra! Så vi kan få in flera sådana kvällar vi tre och prata igenom och skratta åt allt. Det är bäst!
Nu sol och bok.
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

do you want to be my valentine då? du som är ledig?=) jag kommer hem runt 6-tiden på onsdag.. sen på torsdag är mina enda planer att se och filma min syster och alla andra på balen. kanske kan dra dit ihop? vi får ringas framåt! puss snyggo

2007-06-04 @ 16:05:47
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0