söder.

Idag finns det ingenting som kan föstöra min dag. Jag har fått en så bra överrasning idag och en så bra nyhet att jag knappt kan behärska mig. Ingenting kan förstöra den här lyckan jag känner idag. Som om ingenting är omöjligt!! Det är minsann en skön känsla. Dagen på jobbet har gått lätt fram pga samtalet som piggade upp hela min tillvaro. Än kan jag inte riktigt säga vad det rör sig om. Det kommer om någon dag att stå här med stora bokstäver!
Kvällen vet jag inte vad jag ska göra med. Det verkar som att alla är upptagna och jag som är mer peppad än vanligt att hitta på saker. Ja ja. Det löser sig.
Helst vill jag sitta i årboparken och dricka vin. Jag är ju faktiskt ledig i morgon.
Det är längesedan jag kan säga att det är mycket bra med mig, men idag, idag är det verkligen mycket bra!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0