slutat regna

Dag tre på min semester. Det känns inte riktigt som semester än. Dock mer än igår. Kanske kommer i morgon. Jag ska åka till Stockholm. Vet dock inte riktigt när. I mogon eller fredag. Jag blir galen när inget är planerat och ordnat. Det gör mig så nervös och stirrig när jag inte har något kontroll över såndant. Idag har ajg en massa saker att göra. Skriva om CV och söka jobb. Få se hur det går. jag hoppas det ordnar sig.
På fredag är det Accelerator och jag hoppas spelschemat har kommit upp nu så jag som sagt kan planera lite. Sen på måndag fyller jag år!! Det blir mysigt.
Dags att sätta igång med alla bestyr som ska göras idag sen kanske jag ska leka med Offe ikväll. Vore mysigt. Dessutom så regnade konstant hela dagen igår. Inget uppehåll alls. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0