semester dag 1

Nu har jag två veckors semester. Det känns bra och sen när jag kommer tillbaka är det ca 3 veckort arbete kvar. Det känns lite konsigt nu när jag arbetade sista dagen mer Arta i fredags och i lördags bytte vi av varann. Nu börjar det snart kännas lite kämpigt att säga hejdå till alla. Fast samtidigt så skönt att jag knappt finner ord.
Fredrik är hemma i stan och idag blir det en liten resa ut till Lager 157. Har inte varit där på väldigt länge. Fåv äls e ifall det finns något som faller en i smaken annars är det abra skönt att åka ut på en liten utflykt.
Midsommarafton blev annorlunda. Jag och Sune hade tänkt dricka fyra flaskor vin på hans balkong men under dagen blev vi bjudna på "vuxenfest" till en av våra chefer. Så vi åkte dit i deras vrålåk och sen blev det midsommarfirande med allsång och alkohol och vuxna människor och barn och hela kittet. Det var faktiskt trevligt måste jag säga.
Återkommer ikväll med vidare information.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0