nationaldag

jag är ledig idag. det är skönt. tiden har gått långsamt så jag hopaps att dessa dagar som är kvar av veckan kommer att rinna iväg i lite högre tempo. jag längtar till nästa vecka. jag har solat idag. det var ganska skönt att ligga ute så jag ska försöka göra det lite innan jobbet om vädret tillåter innan min stängningshelg som börjar på fredag. det kanske är en eller max två sådana helger kvar sen!!
ska snart göra mig i ordning lite och sen ska jag träffa emelie. alldeles för längesedan men ikväll blir det mys.
skönt med sol. fast i morgon får det gärna vara lite molnigt fram till fem och efter det sol för jag jobbar. sen är det bal i morgon för studenterna och dom förtjänar väl lite sol ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0