jag vet i fan

Sitter och småpratar lite med Sune. Han är sjuk och arm. Stackaren. Jobbet igår var som en dag i mitten av december. Inte ett jävla dugg att göra. Lugnt och fint. Kanske att det blir så ikväll igen. Kanske kanske. Dock har det nte varit lugnt dom senaste kvällarna jag har skört skift så jag vågar minsann inte hoppas på något alls. Lika bra att bita i det sura äpplet och sen få vi se vart det bär av. I morgon är jag i allfall ledig. Kanske att jag ska träffa Sune och kanske Maria. Mysigt.
Har kommit på att jag har en hel del saker att fixa tills jag flyttar. Typ bara att rensa ut mitt rum kommer ju bli ett projekt som kommer att ta tid. De andra sakerna väntar jag med och ta tag i under mågondagen kanske.
Midsommar är fortfarande lite av ett mysterium. Jag och Sune ska väl dricka alkohol men sen vet man inte vad det blir mer. En valborg fast inte riktigt samma mängd alkohol. Det slutade inte riktigt som tänkt.
Nu snart dags att åka upp till jobbet. Där enligt tidgningen "Hambugerkriget är i gång". Jag blir så trött.
Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0