...

Jag är nu mitt inne i helgen. Stängningshelg och jag mår så dåligt att jag bara vill spy. Det är så frukotansvärt varmt på mitt jobb att det knappt gå att stå ut. Att inte min chef insaffa lite AC är för mig helt obegripligt. Hade jag vari chef ahde det varit något bland det första jag skulle inskaffa. De flesta bli arga och tjuriga när det är såhär och han skulle vinne på att ha det en aning svalare där inne. Ett tips bara!
Igår kom jag och Azra därifrån vid kvar över ett. Idag har jag varit på vippen till att börja gråta flera gånger. Jag vill inte ha det såhär varmt när man jobbar. Jag vill ha regn och molnigt. Jag vill gärna ha solsken och värmde när jag är ledig men inte nu.
Två dagar kvar sen ledig en vecka. Jag funderar på att säga upp mig idag eller i morgon. Om jag gör det innebär det att jag jobbar en vecka till för de andra veckorna har jag semester. Tanken är lockande. Alltför lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0