ändrade planer

Söndag och sista dagen den här helgen. I morgon är det dags att starta ännu en arbetsvecka men det är bara 6 jobb dagar kvar nu sen går jag på semester i en vecka. Dock blir nog inte den veckan som jag hade tänkt. Jag hade tänkt mig tält, alkohol, musik, nära vänner och en massa härliga människor. Dock verkar de flesta jag känner vara riktigt tråkiga. Jag blir faktiskt lite ledsen när jag tänker på det. För hela året har jag gått och ensam tänkt på att det faktiskt kommer att bli hultsfred i sommar och verkligen hoppats att folk skulle hänga med. Kanske att det blir en festival i allfall.. Men det verkar dock inte så..
Det blir kanske inget Hulsfred alls. Fan. Jag ha visserligen andra planer i beredskap men det kommer inte bli likadant. Jag kommer att vara ledsen inners inne att det inte blev som jag hade hoppats.
Så om någon vill åka till Hultsfred så kan ni väl säga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0