välgärningar och illdåd

Jag sitter och lyssnar på kent. Är ganska bitter över att jag inte hann med att skaffa någon biljett till deras konserter. Inte så lite bitter heller. Hade verkligen velat gå. Så Fredrik sa att han skulle försöka fixa det till mig, och om han lyckas med det så blir jag minsann glad det kan jag lova.
Emmaboda var bra! jJag orkar dock inte skriva om det just nu kanske kommer senare, kanske inte.
Jag har endast en dag kvar på jobbet nu. Skrev på uppsägningspapper och sånt idag så nu börjar det verkligen bli verkligt allt det här som man har gått och pratat och tänkt på ett rätt bra tag nu. Det känns inte så. Det känns som vanligt. Vet inte hur det kommer att kännas i morgon. Tyärr tror jag det kommer att kännas som vanligt. Som att jag inte slutar helt utan bara slutar för dagen. Fast jag vill känns något annat. Något speciellt. Fast kanske när jag och Sune fyra av våra champange korkar efter tolv i morgon, då kanske det känns något. Något annat. Till och med lite vemod i all glädje. Fast nu är jag jävligt glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0