tomheltens tid

Fredrik åker hem idag och det var riktigt jobbigt att säga hejdå idag. Mycket värre än vanligt faktiskt. Tanken på att vi inte kommer träffas förän jag flyttar är riktigt påfrestande. Det är lite mer än en månad i så fall. Vi kommer inte att kunna få in några få dagar som passar oss båda annars. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna innan för det känns ganska tungt. Fast sen har vi haft en helt underbar helg tillsamman.
Dessutom har ångesten över att jag ska jobba idag legat som ett tungt täcka över mig. Nu vill ajg bara få dessa sista dagar gjorda och det ska bli så skönt och kul att börja på något nytt. Spännande.
Just nu känns det som att jag bara trampra runt och vill att tiden ska gå. 10 dagar kvar, ska snart upp och arbeta en av dom. Sen är det bara 9 stycken kvar.
Jag känner mig tom. Det känns riktigt tungt idag. Det kommer bli en lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0