svammel.

Jag har sökt jobb. Jag håller på att göra mig i ordning och jag undrar vad Fredrik är. Samt att jag försöker få tag i Johanna. Det är mycket på kontiret nu. Jag vill ha mat. Är riktigt hungrig. Hoppas att jag och Johanna ska gå någonstans där det finns något tilltugg. Jag har endasg åtta dagar kvar att jobba och jag har lite sepreationsångest. Jag har prata med Fredrik om det och sagt att jag ska flytta till Danmark. Vad jag nu ska göra där vet jag inte, men Köpenhamn är en väldigt fin stad.
Fast vi få väl se. det blåser ju en del ut idag så det kanske kan blåa bort mina tråkiga tankar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det blåser mycket i Köpenhamn också! Alltid när jag är där är det kasst väder. Haha.
Hörde att du kanske följer med till Båstad ändå! KUL!
puss

2007-07-19 @ 08:01:01
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0