sömnsvårigheter

Egentligen vill jag lägga mig i sängen och läsa Alkemisten. Fast om jag lägger mig i sängen finns det stor risk att jag somnar. Igår gjorde jag praktiskt taget ingenting. Min mamma slingade håret på mig pch sen på efdtermiddagen så sov jag en och en halv timme eller något. Kollade på Allsång på skansen med mamma och sjönd med och kommenterade det mesta. Det var inget bra program kom vi fram till i allfall. Sen kollade jag på sluet op miss universum. Det var roligt. Miss USA ramlade när hon skulle gå och visa upp sig i balklänning. Haha. Det var roligt och vi skrattade lite fast sen tycket vi ganska synd om henne ändå. Hon var väldigt väldigt söt!
För er som undrar så vann Japan.
Sen skulle jag sova vid elva tiden var det tänkt. Det gick helt åt helvete och jag somnade nog kanske vid två och sov lite halv som halvt fram till sex. Så det har inget blivit så mycket sömn denna natten heller. Därför ska jag inte sova så länge nu på eftermiddagen få då kommer det bli samma problem i natt.
Fast nu är det bara 12 arbetsdagar kvar. Heja heja!
Det känns sjuk. Sjukt men ack så bra.
Nu ska jag duscha och sen blir det nog lite Alkemisten ändå. Ska kolla när fredrik ahde tänkt komma hem och sen är det finalen i Pussycat dolls ikväll. Det låter bra.
Grattis till Emelies Johanna som fyller 7 år idag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Johanna hälsar tack!=)

2007-07-11 @ 20:18:47
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0