min lediga dag.

Ledig dag idag. Fast ändå har jobbet ringt. För ca en halvtimme sedag och frågade om jag vill åka upp och köra stänigning. Fast nej det vill jag ju faktiskt inte. Inte idag. jag har faktistk jobbat hela helgen och jag är ledig idag och jag ska träffa en kompis snart. Fast varför måste man komma med massa ursäkter nu! Jag ska bara jobba fyra dagar till fast ändå få jag lite dåligt samvete. Det är typsikt.
Nu tänker jag inte tänka på det mer för om en halvtimme ungefär ska jag träffa Elin. Det ska bli mysigt. Jag har inte träffat henne på länge känns det som och hon ska flytta till Norge sen i höst. Min fina Elin!
Dagen har bestått av frukost med Sune och prat om framtiden. Jag längtar verkligen till Stockholm nu. Ska bli väldigt kul och hopaps allt bli bra! Sen var det systemet som gällde och alkoholköp inför Emmaboda. Inte lite mycket som förra året. Dock var det väldigt tungt att bära men glädje för 56:-. Det är gytt det! Så på torsdag bär det av. Jag måste köra regnkläder. Ska försöka hitta mig ett fint rosa regnställ. Det vore något! Måste väl finnas på någon barnavdelning någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0