losing

Det blev som jag befarade. En natt utan vidare sömn. Har vaknat varenda timme och varit stressig och orolig. Innan jag somnade så var det gråt och tandagnislan så natten har inte rikrigt varit till belåtenhet. Dagens jobb har trots natten gått bra. Jag har precis kommit hem nu så det är minsann skönt. I morgon är det dags igen. Detta är sista helgen nu. Så jag har bara 7 dagar kvar nu. Det känns nästan skrämmande. Fast fan var fantastisk!
Jag har ingen kommentar om Stockholm idag. (Blandade käsnlor. Det kommer bli motgångar fast det är väl så antar jag. Har redan dykt upp lite och jag är sjukt rädd att bli ensam där. Hoppas bara du aldrig skulle göra mig illa på det sättet. Du förstår nog inte riktigt allt.) Nu vill jag bara sova och åka till Emmaboda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0