lördag 070707

Denna dagen har varit bra. Först var det lite utflykt med hela familjen. Var ute på Småläningens marknad i Bredryd och sen EKO. Dock köpte jag ingeting. Fick en resväska. Sen köpte jag två filmer. Annars var det ganska lugnt emd pengaspridandet. Jag har inte så mycket pengar att slänga omkring mig. Det måste sparas lite nu.
Åt majskolvar och sen sov jag en lite stund. kvällen har spenderats med en snabb förfest hemma hos Emelie. Jag var nykter dom andra skulle till Sigges ikväll. Jag stannade hemma. Nu har jag kollat på film med familjen. Riktigt mysigt och trevligt faktiskt. Ska lägga mig och läsa Alkemisten lite och lösa lite korsord. Hah. Vilken lördag kväll. Fast helt i min smak idag. Jag har ont i huvudet så vi få se hur mycket korsord jag lyckas lösa.
Jag längtar efter Fredrik också.
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0