lite depp

Ja det blir väl likadant som med Hultsfred kan tro. Det ser väl inte helt ljust ut för Emmaboda. Jag blir irriterad. nej jag blir rent ut sagt förbannad. Denna sommar har verkligen, verkligen inte var någon höjdare. Om man jämför med förra året trost mina svängiga upp och nergångar så var den hundra gåner bättre.
Denna sommaren händer det ingenting. Det regnar och folket är inte på humör för någonting.
Jag börjar undra hur jag ska stå ut i Stockholm. Just nu undrar jag varför jag ens ska flytta dit? Ifall jag ens kommer att trivas. Jag kommer inte har en enda tjej när jag bosätter mig där. Bara killar. Fast det kanske bli så. Stockholm i ett år och sen dra jag kanske vidare.
Det få vi väl se i så fall.
Alla tänker ju ändå bara på sig själva och inte på hur dom andra känner sig. Ifall dom blir svikan eller ledsna. Jag ska nog också börja göra det. Fuck you.
Idag ska jag mysa med Johanna. Jag kommer sakna henner väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: emelie

jag är tjej o jag har ju också bara killkompisar där nästan.
så vi kan nog umgås lite, lite back in tha days-feeling fast utan inlines och barbie typ :)

2007-07-18 @ 12:49:50
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0