kåt på korsord.

Jag har blivit helt kåt på korsord. Sedan igår har jag löst en jävla massa. Ensam och tillsammans med Sune och Sofie. Hälge-kryssen är en bra början men jag hittar inga Finnveden NU tidningar hemma så jag få leta igenom gamla Vecko Revyn och Solo och sånt för att hitta några andra. Det är ungefar samma sak som när jag upptäckte suduko eller hur det nu stavas. Det var hajpat ett tag sen blev det mindre och mindre. Fast korsord har jag alltid velat klara av. Något mer avancerade än barnkorsord. Nu börjar jag bli lite diktigare.
Jag har även denna morgon städat mitt rum. Det var väldigt behövligt. jag har inte städat där på evigheter. Nu ska jag duscha och sen söka jobb.
Dessutom drömde jag om världens mysigaste hund som jag verkligen vill ha! Den kunde gå på bakbenen och äta glass med tassen. Sen fick man ha med sig en sagobok som man satt och läste för den. Så satt den ner på rumpan som ett barn och åt en magnum glass som han häll i tassarna, medan jag läste för den. Jag smäller av så söt den va!! Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0