irritationsmoment

Jag har sökt två jobb. Samt hittat sex jobb som ska sökas i morgon under min lediga dag. Jag håller nu på att organisera hela mitt jobbsökande lite. Då jag tidigare inte har haft så stor kolla på vilka jobb jag har sökt. Men nu. Ja nu ska det blir ändringa. Jag älskar ju egentligen allt det här med papper hit och dit och ordna och fixa och skriva upp en massa saker. Jag skulle minsann passa bra på ett kontor.
Snart är det dags att börja jobba. Klockan tre är det dags att stämpla in. Hoppas att vi kommer hem i någorlunda bra tid idag i allfall. Så att folk kan dyka upp till jobbet när dom ska osv. Igår var det ju ett stolpskott som inte hade sett sitt schema och sen inte hade någon möjlighet alls att komma till jobbet. Fast att han va hemma. Han hade tydligen varit bortrest eller vad det va. Jag blev så förbannad. Det var tur att inte ajg körde skift annars ahde han fått en utskällning så det skar genom öronen. Så gör man inte. Men tack för att du lämnade oss andra i skiten. Tack som fan. Jävla idiot! Så nu har jag fått ut lite irritation över honom.
Nu är det dags att göra sig i ordning. Det känns lite bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0