hamburgerkullen

Igår träffade jag Johanna., Becka och Sussi för en kvälls prat om det mesta. Det var väldigt trevligt och görs gärna om snart igen med lite vin och sånt kanske!
I början av kvällen så satt vi på MAX den nyöppnade konkurenten där uppe som jag igår skrattade rakt upp i ansiktet. Jävla nötter är dom som jobbar också och service är inget att tala om på det stället. Det där med att  "Vi gör era hamburgare på beställning"
I min röv heller. När man går dit så går i allfall jag med tron att man ska få sin hamburgare stekt på beställning. Jag blev faktiskt förvanad att det inte va så Nej nej. Så är det ta mig fan inte. Där har dom färdigstekta hamburgare liggande i typ värmeskåp och "Lägger ihop din hamburgare på beställning". Det är egentligen så det borde stå. Dessutom har dom både fisk och kyckling liggandes så. Om man tänker på hur ofta vi säljer fisk så råder jag er alla att fråga hur länge den har legat där! Nog om det.
igår satt vi i allfall där på uteserverigen och det går ganska långsamt i deras mcdrive så ajg sitter och slö kollar lite på en man som jag känner igen på något sätt. Som jag hela tiden kopplar till Mikel Persbrandt (?) vet ej hur han stavar sitt efternamn. Sen går det upp för mig att det faktiskt är han! Så jag säger lite till dom andra att också kolla till lite ifall det verkligen är så. Och jodå där sitter han i sin röda fina bil och väntar som alla andra. Han är snygg! Han är manlig och tuff. Sen kommer vi till den roliga delen. han blir till slut på irriterad att han åker ur kön och fram till luckan. Säger något i stil med "Det var då fan att det ska ta lång tid. Är ni helt inkompetenta? Ska man behöva vänta i 15 minuter på sin mat eller? Det är ju skandal". Det är i allfall vad jag hoppas att han säger. Hah. Sen blåser han iväg i sin röda fina bil och åker till Mcdonalds i stället.
Hahah. Jag skrattar er rakt upp i ansiktet. Jag måste få göra det, måste passa på.
Sen satt vi i en halvtimme och undrade var Mikael var på väg och var han hade Igor och Sara? Han åkte mot Växjö..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var då jävla skit att ni avslöjade honom!! Han kom ju hem till mig sen efter värnamo-trippen. haha.. I WISH. pusspuss

2007-07-21 @ 20:49:57
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0