födelsedagsfirande i stockholm

Grattis till mig! Idag fyller jag 21 år. Har tillbringat min födelsedag i Stockholm tillsammans med Fredrik. Det är min första födelsedag som jag inte firar hemma hos mig. Det kändes lite konsigt men det har varit mysigt. Dock har jag en väldigt mysig familj som vid kvar över sex idag på morgonen ringde och sjöng för mig. Till och med lillasyster hade gått upp tidigt för att sjunga för storasyster i telefonen. Jag blev verkligen glad!
Sen efter någon timme fick Fredrik upp och bakade scones till frukost. Sen blev det frukost på sängen med presenter och mys. Har ätit bakelser i gräset och haft en väldigt mysig dag.
Nu ikväll har vi varit ute och ätit på Hermans trädgård. Satt ute med utsikt över vattnet och Gröna Lund. Det var vackert och fint väder har det varit hela dagen.
Jag har verkligen haft en mycket bra födelsedag. Fredrik har gjort den fin. Dessutom alla gratulationer jag har fått från nära och kära. Ni betyder mycket!


Dessutom måste jag bara tillägga.
Bright Eyes var bland det vackraste jag har varit med om. Fantastiskt!!

Kommentarer
Postat av: sofie

förlåt att jag glömde din födelsedag
puss bebis

2007-07-03 @ 00:22:43
Postat av: emelie

hej! ska du med till sigges på lördag? puss

2007-07-05 @ 08:31:15
URL: http://ellemi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0