emmaboda

Lön idag. Jag kommer dock inte att kunna göra så mycket för mina pengar. Det mesta måste sparas. Fast lite pengar kan jag nog göra av med och en del kommer väl att flyga iväg redan under denna vecka. I morgon åker vi till Emmaboda. Ska bli skoj. Det enda som har oroat mig är regnet. Fast nu är jag inte ens orolig för det. bara packa ner regnakläder, gummistövlar. Alkoholen är under dagen på färd ner till festivalen och tältet kommer förmodligen, hoppas jag redan vara uppställt när vi kommer imorgon. Vilket vetyder att vi till stor sannolighet bara behöver börja dricka i morgon kväll när vi intar festivalområdet. Jag oroa mig för sådana småsaker egentligen. Alldeles för konstiga saker. Jag hopaps bara att det blir en trevlig helg och på lördagen kommer Hanna vilket ska bli väldigt skoj. Det blir en lite återförening på lördags kvällen/natten fast denna gången få vi min själv hålla igång ännu längre in på småtimmarna. Jag ser fram emot allt just nu. Så i morgon är det bara att åka framåt fem tiden för den sista Emmaboda festivalen någonsin.


image10
Emmaboda -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0