dagens att göra.. som jag även har gjort.

Dagen har varit bra. Det känns som att jag har gjort mycket. fast att jag egentligen inte har gjort någonting speciellt. - Sökt jobb.
-Köpt ritblock och färgpennor..
-Köpt lite andra smågrejer.
-Kört syster med pojkvän till jobbet.
-Träffat Johanna.
-Hämtat föräldrar samt herr och fru Göransson på stationen.
-Kört hem och löst korsord med Fredrik i telefon.
-Klottrat och råkat ta sönder mitt nya ritblock.
-Lagat mitt nya ritblock.
Det är en del ändå. Känner mig ganska nöjd med dagen. Ska duscha nu och sen ska jag hämta syster från jobbet också. Sen blir det sängen med en natt av få timmars sömn framför mig. Det är minsann tur jag har färgpennor och Alkemisten att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0