you make it easy

Fram tills nu har jag haft att göra hela tiden. Jag var ute på lunch i 40 minuter och hittade en kofta till ikväll annars har jag bara suttit och skrivit och ringt samtal och sånt. Det är kul när man ha saker att göra hela tiden. Nu är jag ensam här i stället och tänkte kolla runt lite och se vad som händer inne i denna internet värld.
Jag lovade ju att meddela sms snacket som förlöpte i onsdags kväll. Detta är anledningen till att jag inte kunde sova..

Klockan är strax efter elva och jag har släckt och lagt mig då få jag ett meddelande från ett numer som jag inte känner igen.
Vanlig rak stil är mina svar
Kursiv stil är Per Nilsson som tydligen är personen i fråga.

- Puss
- Vem?
- Tack för den..Det borde du veta.
- Jag tror du skickar till fel person. Du har nog fel numer.
- Seriöst vem är det.

Här har jag kollat upp att numret går till någon Per Nilsson och jag har ingen aning om vem det är.
- Det borde du veta, frida.

Jag börjar verkligen undra. Hur kan han mitt namn?
- Nej jag vet inte vem du är.

- Men vi har ju legat med varann. Du fick mitt numer, du sa att du skulle ringa.
- När skulle detta ha inträffat?
Det vet du ju. Vad är det med dig?

Jag börjar få lite panik och undra vad det är för psyko som skickar dessa sms. Ringer till Offe och fråga om och om igen ifall det är han som håller på att dumma sig. Fast han svär att det inte är han. Jag och Sune är lite skeptiska men jag tro honom lite nu i allfall.

- Jag skriver något i stil med att jag inte vem vem han är och frågar vad han heter.
- Fy vet du inte vad jag heter?Nu har jag ju verkligen avslöjat vem jag är, vem du ÄR, vem alla är.
Det här smset är väldigt konsigt och jag föstår inte riktigt.

Jag fortsätter att få panik och Sune och jag ringer upp numret. Kommer till någon som svara någon man och det verkar som att det är ute på krogen någonstans. Vi säger inget vill bara höra om vi kände igen rösten. Det gjorde vi inte.

Jag fortsätter att skicka samma frågor och säger att han sak sluta och att det inte är kul.
- Va? Hur du? Du sa ju att skulle höra av mig. Du tyckte jag var så snygg. Men det kanske bara var nåt du skrev. Skit samma kanske?

Jag förstår att det är någon som håller på att löjla sig rejält. Men ändå börjar min fantasi löpa amok och ajg få för mig att det är någon som förföljer mig och jag vågar inte sova själv och bla bla bla. Jag ha lite panik helt enkelt. Sune bara skrattar.

- Sluta nu det är inte kul
- Nej det tycker inte jag heller. Men du sa att du skulle höra av dig.

Jag bli förbannad nu. Klockan är ganka mycket och jag skulle sovit för ganska länge sedan så vi skicka iväg ett sista sms.

- Hör du per lilla. Jag vet inte vad du höll på med. Du hade så jävla liten kuk.

Det dröjer ganska lång tid innan jag få ett svar som lyder.
- Mm.. Jättekul. Du minns ju inte ens vem jag är.

Vad det det bästa dom hade att komma med. Jag svarar inte. Ha redan fått dit stöten och sen har det varit tyst från honom. Vilket jävla pucko. Nu vill jag bara veta vem det är som har gett ut mitt numer och vilka det är som har dummat sig. Jag bli så trött.
Jag vet att jag inte har gjort något och jag vet inte vem det är så nu vill jag bara veta vilke det är som har dummat sig. Fast egentligen bry jag mig inte längre. Töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0