when i say yeah

13.02. Jag känner mig inte så nsygg idag. Jag känner mig snorig och äcklig. Kan inte ha så mycket smink heller på grund av att jag har ögoninflamation. Så ni kan ju förstå att jag inte känner mig speciellt snygg idag. NI kan väl ha lite medlidande med mig när inte hon i Synsam butiken hade det. Jag blir irriterad bara jag tänker på det men det går väl över snart. Jag kommer att bli väldigt lycklig om det är så att mina linser kommer senast torsdag. DÅ kommer dom säkert på fredag men då ska jag tvinga min pojkvän att hämta dom och sen komma in till stan och lämna dom till mig. Den planen kom jag på nu. Det borde han ju gå med på. Det är väl inte för mycket begärt tycker jag.
Ikväll ska jag ut och fika vad det tänkt på mitt nya favorit café.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0