underbara småland

Nu är jag hemma i Värnamo. Det är helt underbart! Jag kom hem i fredags kväll. Då blev det lite middag med familjen och sen sängen. Va rätt trött efter en lång dag.
Lördagen var det upp klockan nio. Gjorde mig i ordning lite och sen ner för första fikan på Stigs på länge. Det var jag, Johanna, Becka och Sussi. Satt där någon timme och sen va det dasg för sista rundan på stan. Mötte upp syster och handlade dom sista julklapparna.
Vilade och åt middag och på kvälle blev det mcdonalds med Becka och Johanna. Det var trevligt. Blev mycket prat om allt och ingenting. Det var väldigt trevligt.
På stan blev jag helt exalterad ett tag när jag mötte föräldrarna Knutsson utanför arabusta och sen se Malin sitta och vinka inne på fiket och jag rusa in och är helt uppspelt över att ha träffat henne för första gången på väldigt länge. Hon är helt underbar!
Senare på kvällen/natten blev det ett trevligt återseende men det återkommer jag till senare. Nu ska jag ut på stan och fixa hämta lite mat. Det blir kebab från Babylon som mat idag. Äntligen lite riktigt kebab!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0