tell her we need to be friends

Nu har jag kollat på lite OC. Spenderat största delen av dagen i sängen. Har ingen större lust att gå ut just idag. Nu har jag även dammsugit lägenheten och plockat i ordning på mitt rum. Det känns lite trevligare nu. Ska bara torka av lite här också. Jag förstår inte varför det blir så dammigt hela tiden. Dagen efter man har dammsugit så är det dammigt igen känns det som. Det är ju inte särskillt kul.
Ikväll blir det nog lite mer OC. Sen kommer Fredrik och ta hand om mig. Fast frågan är när det blir för det var ju två fotbollsmatcher som var viktiga att se.
I morgon är det måndag och jobb igen. Det bli nog bra tror jag. Det börjar bli lite julstämmning nu på jobbet efter att jag och Natali var iväg och köpte lite växter och ljusstjärnor att ha i fönsterna. Det är lite mysigare nu. NU är det bara gardiner som ska upp också så jag slipper de där fula rosa 80-tals gardinerna. Usch. Dom var inte mycket att hurra för.
Funderar på att duscha nu snart och försöka göra mig i ordning lite. Kanske kan känna mig lite finare då för just nu känner jag mig inte på topp direkt. 
Först damma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0