still drunk

Klockan är 12.26.
Om jag säger såhär jag tror jag fortfarande är full. Det säger en del om hur mycket det blev igår. Just nu vill jag bara att det ska försvinna.
Jag var full igår.
Jag tror inte jag har gjort bort mig. Det är bra. Jag hoppas verkligen att jag inte har gjort bort mig. Jag har inget tidsperspektiv. Därför känns det som om jag har minnesluckor men det har jag nog inte. Det bara känns så i och med att jag inte fattade att klockan var halv fyra när jag kröp i säng. Jag har inte riktigt minne om hur jag kom in i huset dock. Skorna var på toaletten och det ligger grejer över hela mitt rum.
Hur jag känner mig ska jag inte ens beskriva just nu. Jag hoppas jag vågar gå till jobbet på måndag haha. Jag är bara så orolig att jag har gjort något dumt. Fast jag tror jag höll mig väldigt bra i skinnet.
Nu ska jag ner och köpa coca-cola. Det ska bli så jävla gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallådufrida.
hur går det i huvudstaden för dig?
var jobbar du?
hoppas bakfyllan släppt:)

2007-12-16 @ 23:29:20
URL: http://verkligenkristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0