småprat, planer och pepparkakor med choklad&glassyr

Jag har haft en väldigt trevlig förmiddag/eftermiddag. I en och en halv timma så satt vi och fikade, pratade om personalfesten som ska vara på fredag eller julbordet rättare sagt, åg pepparkakor med choklad&glassyr, pratade om allt möjligt. Det var väldigt trevligt. Sedan bestämdes det att det ska köpas lite nya gardiner, växter och adventsljusstakar här till kontoret. Om allt går som det ska ska jag och hon jag vicka för iväg på freadg morgon och fixa det.
Det har varit hur bra och trevligt som helst idag. Jag trivs verkligen här. Det är kul! Ska bli kul att träffa dom inne i stan också på julbordet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för dina ord. Vad glad jag blev. puss

2007-12-05 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0