skoinköp på lunchen

Jag begav mig till Wedins under lunchen för att hitta mig ett par stövlar. Det verkar inte vara meningen att jag ska ha ett par i vinter. Det är ju snyggt men nu när jag få på mig ett par och jag har provat ganska måndag idag under lunchen så ser det ut som att jag har så galet långa fötter. Vilket visserligen är sant men det behöver ju inte skrikas ut till hela Stockholm när jag kommer gående. Hittade ett par andra ganska fina med lite klack. Inga stövlar. Det kasnke kommer en bild på dom senare om jag hittar sladdar och sånt. DÅ kan ni också få se min klänning som jag ska ha på mig på julbordet med jobbet. Nu behöver jag bara en kofta och lite sånt också. Jag orkar bara inte gå runt inne i stan. Det är så mycket folk och rörigt. Jag får panik. Kunde inte jag få en dag på stan själv. Utan några andra. Fast då skulle det visserigen bli jobbigt för så skulle alla butiksbiträde glo på en så man skulle inte kunna köpa något i allfall. Ja aldrig är men nöjd helt enkelt. Hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0