sing star

Ikväll tycks det som att det kommer att sjungas sing star. Jag känner ju ingen där men jag känner mig själv. Först i början när man inte har fått i sig så mycket alkohol så kommer jag inte att sjunga och kommer att tycka det är lite pinsamt. Men om jag få i mig lite så kanske jag vågar ta ton. Fast det är sen efteråt som kommer bli jobbigt. Har man väl börjat sjunga vill man ju göra det hela tiden. Så jag är rädd att det kommer bli så att jag kommer att slåss om micken ikväll. Haha. Fast bäst att hålla sig i skinnet. Det är min och Fredriks första gemensamma fest så det är väl bäst jag gör ett bra intryck så att han vågar ta med mig fler gånger.
Jag är nyfiken på hur kvällen kommer att te sig.
Sune sa innan att "haha sing star och att heta kullberg bådar ju verkligen bra" haha. Min kära faster är också ett stort fan av detta lilla spel och det kanske är något som ligger i släkten. Skillnaden är att hon kan sjunga och det kan dessvärre inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0