serien är komplett

Jag ska bara meddela att igår blev jag en stolt ägare av OC säsong 4. Jag var lite ledsen och sur på kvällen. SÅ gick jag och Fredrik och hyrde film. Jag visste att den skulle komma ut den 4 så jag frågade om dom hade några. Sedan några sekunder senare så slog mitt hjärta lite hårdare av lycka och medans han drog kortet och 500 kr flög iväg så log jag mot boxen och kände hur hela jag fylldes av glädje. Igår köpte jag mig glädje för sen blev jag på bättre humör. Det fungerar att köpa något man verkligen vill ha.
Det var en underbar känsla när jag fick sätta på första avsnittet. Dock är min pojkvän ingen vidare fan av detta så det blev bara ett avsnitt. Dock satt jag som helt förstenad över detta med gapande mun. Det var underbart.
Nu är min serie komplett. Det känns bra! Jävligt bra.
Så ikväll blir det OC maraton på Görgatan, det är då ett som är säkert.


OC - Season 4 (5-disc) (Import)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha.. jaa det var
jag verkligen. och kul hade jag

2007-12-06 @ 09:43:33
URL: http://alltomjohanna.blogg.se
Postat av: Anonym

har du alla? lyckost. jag har bara en.

2007-12-06 @ 09:44:26
Postat av: emelie

vad härligt med OC! själv jobbar jag på att emil ska ladda ner säsongerna. har ettan och trean men vill ju ha de andra! puss

2007-12-06 @ 14:25:21
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0