rubrik

15.46. Jag slutar om en kvar. Då ska jag åka hem och sen ska jag göra mig i ordning så snabbt jag bara kan. Fast jag måste fösöka göra mig extra fin idag. Bara för det kommer det säkert sluta i katastrof. Så fort man ska anstränga sig lite mer så går det av någon konsig anledning inte. Det brukar bli bäst om man stressa. Det är ju i och för sig det jag ska göra också. Jag kommer hem ca kvart i fem och vid halv sex ska jag vara inne på huvudkontoret. Det kommer inte att gå. Jag kommer att komma lite senare.
Sedan är det lite "förfest" eller det är väl egentligen fel ord men lite förmys innan vi ska iväg på julbord på Grand Hotel. Det ska bli trevligt. Ska ha en svart tubtop klänning, en liten svart kofta till som jag hittade lite snabbt idag samt att jag ska locka håret och fixa till något. Det hopaps jag duger bra.
Jag är dock lite orolig för kvällens gång me vissa saker. Jag måste ju ha planer till höger och vänster för att jag ska känna mig lugn. Planera och göra upp planer så att jag är förberedd på det mesta som kan tänkas komma och inträffa. Det känns dock inte helt säkert med allt och Fredrik har gjort mig sjukt nervös. Jag blev sur på honom.
Nu ska jag snart släcka ner kontoret för helgen.
Jag har haft sådan otur denna veckan. Jag vet inte vad det är för fel. Tv vägra fungera fast att vi har ringt till som tisdag onsdag och torsdag. Jag hoppas fan det bli en kompensering på det. Sen har det strulat med massa saker. Varför denna veckan? Varför varför varför? Jag blir så ledsen och stött på allt.
Nu ska jag inte tänka på det viset. Utan nu måste jag bli på bra humör. Det kommer nog att bli en bra kväll hoppas jag.
Nu ringde precis en advokat fick ett lite uppdrag. Måste sluta nu så jag hinner med tåget.
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag skickade ett brev för nån vecka sen, ett rött tror jag det var. har det inte kommit fram än? konstigt. men jag är hemma i skåne mellan 23:e & den 4:e, ska bli riktigt mysigt. :)

2007-12-15 @ 00:14:27
URL: http://twen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0