planer en lördag

Nu ska jag och Fredrik fika och titta på Harry Potter film. Vi har ätit på japansk resturang. Jag blev inte jättenöjd med min mat men efterrätten är betydligt bättre ;). 
Hoppas ni har en trevligt kväll.
Puss 

Nu hamnade det lite i oordning här. Detta skrevs igår när jag och Fredrik skulle mysa hemma hos honom. Det var en trevligt kväll. Det blev dock ingen Harry Potter utan det blir den nya tecknade rått-filmen. Jag kan inte stava till den så jag låter det vara oslrivet just nu. Jag ska kolla upp det senare om det skulle vara så att ni inte förstå var jag menar. Den var faktiskt bra. Mysig.
Sen blevd et även ett En fyra för tre avsnitt.
jag fick dock vänta på den bästa efterrätten tills idag hahahha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. ja men allvarligt! vindruvor är bland den onyttigaste frukten man kan äta! det är skitmycket fruktos i det och fruktos är ju rent socker:) puss

2007-12-03 @ 08:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0