my heart is going mad

Måndag morgon. Jag är lite nervös för att min inflamation inte kommer att försvinna tills på fredag då det är julbord med jobbet. Fast det är bättre med inflamationen idag. Hppas det fortsätter så. Fast har jag dessutom inga linser att använda för jag kunde inte ha dom som jag hade haft i när jag fick början till inflamationen. Det gick inte att tvätta bort en inflamation sa hon. Det är ju så typsikt. Så dom sa att jag inte bör använda dom. Tack för det, dom var två dagar gamla. Det är ju strålande. Verkligen strålande.
Sen blev jag så sur på henne för jag sa att dom bara va två dagar gamla i hopp om att hon skulle kunna fixa ett par nya gratis. Fast det kan hon ju inte för jag har ju aldrig varit i den synsam butiken fast jag har gått i Värnamo, DÅ säger hon och skratta lite.
-Ne det va ju synd.
VA? SYND. Ja det är jävligt synd. Blev förbannad och hade lust att skälla ut henne. Fast sen var hon lite mer hjälpsam fast jag är fortfarande irriterad på henne. Hon gjorde mig förbannad. 
Så efter mycket om och med så ska jag ska på synunderöskning nu idag som planerat. Hoppas att jag hinner få nya tills på torsdag. Hoppas hoppas. Annars är jag dum och använder dom andra i allfall. Eller? Fast jag hoppas att det går fort att få som. Fast med min otur den senaste tiden kommer det väl inte att inträffa.
Det här är ingen rolig start på veckan. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0